Parimad seltskonnamängud ei nõua tihti erilisi ettevalmistusi. Näiteks järgnev nimekiri on ettevõtmistest, mida saab korraldada vaid ajalehe- või muu tualettpaberi abiga.

1) Tee oma lugu
Võistkonnad peavad vaid etteantud ajalehtedest väljalõigatud sõnade, lausete ja piltidega kokku panema võimalikult andeka loo. Võistkondadele võib ka teema ette anda: poliitika, seltskond, sport vms. Loominguline lähenemisviis oleks ka vastasvõistkonna kaptenile armastuskirja kirjutamine.

2) Viktoriin
Võistkonnad saavad sama ajalehe. Mängujuht küsib: “Millises loos on kõige rohkem tähemärke? Mis on homne õhutemperatuur? Kas Müürsepal on ikka vuntsid?”

3) Puzzle
Lihtne ja loogiline – paber rebitakse tükkideks, aja peale kokkupanek. Võimalik mitterebitav versioon – pane ajalehe/ajakirja leheküljed õigesse järjekorda.

4) Ehitusprojektid
Kõikvõimalikud ehitusettevõtmised on seltskonnamängudest kõige haaravamad. Tee näiteks kõige kaugemale lendav lennuk, paat, mille kandevõime on vähemalt 500grammi, kõige pikem sild või uss või kõige kõrgem torn. Mägi Aivari teip jms kontoritarbeid võib ka kasutada.

5) Nikolai ja Novosjolov
Ajalehest valmistada võimalikult pikk ja püsiv mõõk. Mõõgaga vaja vastast torgata. Mõõgavõistlus on lõbusam kui võistlejad ei näe keda ja kuhu torkavad (silmad suletud).

6) Ajalehetants
No kes seda ei teaks. Proovige aga ajalehe puntratantsu – ehk kui paljud saavad korraga ühe lehe peal tantsitud. Võitjad võivad öö läbi tantsida.

7) Paberlumesõda
Tiimid istuvad vastakuti või ringis toolidel. Igal tiimil on paar lehte paberit. Paberist tuleb teha kuulid ning nendega vastaseid visates eemaldada mängijad. Mäng kestab kuni paber ehk püssirohi otsas või mängijad väljas. Strateegiliselt on oluline eemaldada vastaste seast parimad laskurid kõigepealt.

8) Muumia tagasitulek ja äraminek
Üks võistkonna liige tuleb paberisse mässida ja hauakambrisse transportida. Kes teeb kõige kiiremini ja paremini, selle muumia võib sahvrisse jäädagi.