nov.
11
2010

Kõik, kes magavad alasti!

Otsustasin, et hakkan siin blogis jagama oma teadmisi ja kogemusi ürituste korraldamisest, õhtujuhtimisest ja seltskonnamängudest.

Esimene näide on üks lõbus seltskonnamäng, mis on inspireeritud tuntud tudengite joomamängust “I have never…“, kuid mille näol ei ole tegemist võistlusega, vaid üksteise kohta info hankimisega.

Nimetagem seda meeldejäävalt: “Kõik, kes magavad alasti!”

Osalejad (10+) istuvad ringis, mängujuht samuti. Mängujuht alustab küsimuste küsimisega, alguses üldisemate, hiljem intrigeerivamate ja detailsematega. Kõik, kes tunnevad end puudutatuna tõusevad püsti, tervitavad teisi, kes ka tõusid ning vahetavad (soovitavalt vastassugupoole esindajaga) kohad.

Mängujuht võib kohe alguses selgitada, et tegemist on tähelepanumänguga (mitte toolide äravõtmise vms), kus lisaks sellele, et peab ausalt käituma, tuleb ka teiste kohta olulist infot meelde jätta.

Näidisküsimused, millest alustada – “Tõuske palun püsti ja vahetage kohad kõik, kes …”
1) töötavad,
2) õpivad ülikoolis,
3) on vallalised,
4) on isad/emad,
5) plaanivad õhtul sauna minna,magan alasti
6) arvavad, et õhtu läheb pikaks (näiteks kella 4:00ni),
7) on tundnud hiljuti ühte piinliku hetke,
8) … ja tahaksid seda teistele jagada,
9) kannavad stringe,
10) raseerivad ennast,
11) on purjus peaga tööle läinud,
12) on avalikus kohas … (teinud midagi)
13) magavad alasti… jne

Küsimusi võib vabalt paarkümend olla, tähtis on, et need on hästi ettte valmistatud, intrigeerivad ja lõbusad. Näiteks “kellele meeldib punane värv?” teadmisega me oluliselt targemaks ei saa. Samas, kui saad teada, et mõni sind huvitav karakter on vallaline, plaanib õhtul sauna minna ja arvab, et tänane õhtu läheb pikaks, siis võib vabalt temaga alustada suhtlust teemal “mis see piinlik hetk sul siiski oli…” ning hiljem võtta see alasti magamise teema uuesti üles;)

Mängujuht valib mängu ajal välja kaks “ohvrit”, kelle käitumised paneb salamisi paberile kirja, stiilis küsimuse number; +, +; +, – või -, -. + tähendab, et tõusis, – tähenab, et ei tundnud ennast puudutatuna…

Kui küsimused küsitud (viimane küsimus võib olla ka “… kõik, kes ise tahaksid midagi küsida?” ning vastavalt mäng veel jätkuks) korraldab päevajuht viktoriini öeldes, et tema sai täna teada, et “suvaliselt väljavalitud” paaril on 8 sarnasust – kes täpselt arvab, saab … Mõigu KEKi vimpli vms auhinna.

Kuna googeldades seltskonnamänge satub tihti “karu tuleb, karu läheb” ja “eestlane kapis”-stiilis joomamängude otsa, mida ei kujuta küll ette, et kuskil üritusel ka reaalselt läbi viiakse, siis põnevamate ettevõtmiste lingid või kirjeldused on oodatud ka siia kommentaaridesse.

Kommentaarium

kommentaare

Reigo Kimmel

Mõnusad Elamused OÜ, Reigo Kimmel, +372 51 13 653, reigo@ohtujuht.ee